Newsletter

Jeżeli prowadzisz działalność w internecie to zapewne wiesz, jak bardzo ważne jest pozostawanie ze swoimi klientami w stałym kontakcie. Jednym z narzędzi, które to umożliwia, jest rozsyłanie newslettera.

Chociaż wydawać by się mogło, że wiadomości tego typu są często ignorowane przez odbiorców, to jednak wielu z nich zwraca dużą uwagę na taką formę komunikacji. Newslettery powinny być rozsyłane systematycznie i regularnie – np.

co tydzień lub co miesiąc. Ważne jest bowiem, aby klient przez cały czas wiedział, że twoja firma działa i prowadzi określone akcje.

Co natomiast powinno znaleźć się w takim newsletterze? Jeżeli prowadzisz sklep internetowy to warto jest wspominać o aktualnych promocjach czy obniżkach cen. Możesz też wysyłać newslettery okazjonalnie, np.

przy zbliżających się świętach lub ważnych rocznicach. Przy każdej takiej okazji warto jest wspomnieć o sobie, ale także i o kliencie.

Zwracaj zatem uwagę na to, by newsletter był jak najbardziej spersonalizowany i aby przyciągnął uwagę odbiorcy.