Instagram oraz Snapchat jako nowoczesne gadżety przydatne Twojej firmie

Małe i duże przedsiębiorstwa ciągle szukają nowych sposobów na pozyskiwanie nowych klientów. Gdy tradycyjne metody, takie jak reklama prasowa czy telewizyjna, tracą na znaczeniu, to do głosu dochodzą media społecznościowe, takie jak snapchat czy Instagram. Snapchat to relatywnie nowy wynalazek, który popularność w Polsce zdobył około rok temu. Jednak od tego czasu mnóstwo marek założyło swoje konta w tej aplikacji i wykorzystuje ją w różnoraki sposób.

Jedni robią to lepiej, inni gorzej, ale coraz więcej przedsiębiorstw dostrzega zalety płynące z korzystania snapchata, takie jak możliwość pomysłowego zaprezentowania reklamowanego produktu. Podobnie wykorzystywany może być Instagram, który wciąż dodaje nowe opcje, zachęcające do korzystania z niego. Dla firm pojawiają się coraz to nowe oferty takie jak chociażby sponsorowane posty, który pokażą się określonej przez nie grupie docelowej. Do mediów społecznościowych przekonują się także ludzie starsi, nie tylko młodzież w wieku studenckim czy licealnym, co czyni je atrakcyjnym kanałem dla przedsiębiorstw z najróżniejszych branż i celujących w różne grupy docelowe.

dbanie.kosmetyk.net.pl www.mojeubezpieczenia24.pl