Facebook – jeszcze gadżet czy już przymus?

Social media to obecnie gadżet, na który decyduje się znaczna większość firm. Nawet jeśli niekonieczna jest obecność na wszystkich portalach społecznościowych, to jednak swój profil na Facebook ma prawie każde przedsiębiorstwo. Czy da się w ogóle bez tego prowadzić udanie biznes? Wydaje się, że to bardzo trudne.

Facebook to obecnie doskonałe narzędzie do reklamowania swojej działalności. To nie tylko miliardy użytkowników i łatwy dostęp do każdego. Dzięki narzędziom udostępnianym przez Marka Zuckerberga bez problemów można obsłużyć panel reklamowy i skierować nasze facebookowe posty do tego, do kogo tylko zechcemy.

Obecnie Facebook, choć może jeszcze nie do końca wyparł reklamę w mediach, to i tak stał się dominantę jeśli chodzi o reklamowanie treści. Stawki dla celebrytów za przeprowadzenie kampanii facebookowej liczone są w milionach dolarów, a ich viralowy zasięg znacznie przewyższa tradycyjne media. Jak można prowadzić biznes bez takiej machiny, do aktywizacji klientów?.