Facebook i biznes czyli para nierozłączna

Czy da się obecnie prowadzić biznes, nie mając konta na Facebooku, czyli najpopularniejszym medium społecznościowym? Odpowiedź jest krótka i klarowna – nie da się. Konto firmy na Facebooku to na chwilę obecną sine qua non prowadzenia przedsiębiorstwa. Bez względu czy jest to lokalny biznes, czyli ogólnoświatowa korporacja – konto na Facebook ma obecnie każdy. To już nie tylko gadżet, pozwalający na komunikację czy chwalenie się swoim życiem, ale najbardziej popularny i użyteczny gadżet dzisiejszego biznesu.

Dzięki narzędziom, które udostępnia Facebook, serwis społecznościowy stał się doskonałą platformą reklamową. Dzięki wielu opcjom możemy sami zdecydować, czy płacimy za wyświetlenia naszej reklamy czy za kliknięcia w nią, a jednocześnie szczegółowo określić grupę docelową. Często do tworzenia kampanii reklamowych używany jest teraz tylko i wyłącznie Facebook. Wystarczy jeden opłacony wpis celebryty, aby poruszyć cały Internet.

Billboardy czy inne reklamy outdorowe odchodzą w niepamięć, przy łatwości korzystania z gadżetu, jakim jest Facebook.